duminică, 31 martie 2013

Omleta cu sunca si branza


Evident ca toata lumea stie sa faca o omleta dar merita sa vedeti ce am mancat la Rasnov la Casa Rasnoveana . Partea speciala a retetei o constituie rotirea omletei in aer cum doar la d-na Ungureanu am vazut. Din pacate n-am putut-o fotografia fiindca a fost mult prea rapida pentru aparatul meu.
Intr-o iesire de weekend am ajuns la Rasnov si am avut norocul sa ne cazam la Casa Rasnoveana. A fost doar noroc, pentru ca nu stiam nimic despre nici o pensiune de acolo, asa ca ne-am ghidat dupa primele semne de cazare care ne-au placut. Va recomand sa va cazati acolo daca sunteti prin zona, curatenia primeaza, mancarea este excelenta, nu se face rabat la calitate si cantitate, atmosfera este relaxanta, iar cainele familiei, Lord, este cel mai cuminte si dragut din lumea (am fobie de caini, deci daca am mangaiat un dog german e mare lucru, chiar e cuminte). Cetatea Rasnov este de neuitat, este a doua oara cand o vizitez. Prima data mi-a placut mai mult fiindca era putina lume si m-am plimbat in voie, acum am prins un targ de mirodenii, a fost inghesuiala, dar nu ma plang, m-am intos cu punga plina de condimente rare.
Ingrediente pentru Omleta cu sunca si branza
3 oua
2 linguri lapte
2 felii subtiri sunca (gen Praga)
2 felii subtiri cascaval
1 fir patrunjel
sare
Omleta cu sunca si branza - Preparare
  1. Sunca si cascavalul se taie bucatele mici. Se toaca patrunjelul.
  2. Se bat bine ouale cu lapte si sare, apoi se adauga sunca, cascavalul si patrunjelul in compozitie.
  3. Intr-o tigaie mai larga, incinsa si unsa doar cu putin ulei turnati compozitia de omleta, scuturati tigaia sa se intinda egal omleta si prajiti la foc mediu spre mare pana vedeti ca pe margini e inchegata.
  4. Ajutandu-va de un cutit desprindeti pe o margine omleta de tigaie si trageti in partea opusa astfel incat omleta sa se plieze in doua. Apasati cu dosul unei furculite pe toata suprafata ei sa iasa excesul de compozitie necoapta din interior. Mai lasati 30 secunde la prajit si apoi intoarceti omleta, fie in aer (daca aveti indemanare), fie cu o paleta lata. Lasati sa se prajeasca si pe cealalata parte. Serviti cu rosii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu