duminică, 31 martie 2013

Desert Deluxe


Sau cum a devenit un desert improvizat din niste resturi din frigider, un desert de lux...
Pai a fost cam asa: o jumatate de cutie de mascarpone ramasa de la bomboanele tiramisu, un pachet de piure de castane gasit in congelator, 2 borcanele cu visine conservate in brandy in vara si de care uitasem... Le-am amestecat, le-am pus intr-un pahar de vin si le-am servit seara intrebandu-l pe Radu daca ii place improvizatia mea. Iar dragutul de el a dat raspunsul perfect: "ce improvizatie, asta e lux". Si asa i-a ramas numele. Daca pentru el gustul era de lux, pentru mine sigur a fost timpul scurt in care l-am pregatit. Mi-a ramas suficient timp sa-mi organizez toate condimentele in borcanele etichetate, sperand sa intru astfel in randul gospodinelor organizate.
Ingrediente pentru Desert Deluxe
125 gr mascarpone
70 gr piure castane (unguresc, cu rom)
2-3 linguri frisca batuta
1 borcanel mic visine (compot sau conservate in alcool)

Desert Deluxe - Preparare
  1. Se freaca bine piureul de castane cu branza. Apoi se incorporeaza frisca pentru a face compozitia mai putin densa, mai spumoasa. Gustati acum compozitia si daca doriti, adaugati zahar vanilat dupa gust. Eu nu am pus deloc, piureul de castane era suficient de dulce.
    * pentru o cantitate asa mica am folosit frisca din tub
  2. In pahare sau cupe de sticla puneti un strat din compozitie si apoi unul generos de visine (adaugati si putin suc de pe visine) si alternati asa cate straturi doriti (ultimul strat va fi de visine).
    * eu am folosit visine conservate in brandy, merg de minune in aceasta combinatie, obtinand un desert de adulti; pentru copii, folositi visine din compot.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu