sâmbătă, 30 martie 2013

Cheesecake cu menta si piersici



  • Ingrediente

    CRUSTA:
    150 g biscuiti, 
    100 g pricomigdale, 
    50 g alune de padure, 
    150 g unt, 
    CREMA:
    300 g ricotta, 
    300 ml frisca, 
    70 g zahar, 
    3 lg sirop de menta, 
    100 ml lapte, 
    12 g gelatina (pentru 500 ml lichid), 
  • Mod de preparare

    Crusta: Am tocat la blender biscuitii, pricomigdalele si alunele. apoi le-am amestecat cu untul. am tapetat o tava cu diametrul de 20 cm, baza si marginile si am dat la rece (la frigider). Crema: Am amestecat cu ricotta cu siropul de menta. Am topit zaharul in laptele cald, apoi am adaugat gelatina inmuiata in apa (daca nu se dizolva gelatina, mai incalzim putin pe baie de abur), am racorit, strecurat sa nu ramana gelatina nedizolvata si l-am adaugat in ricotta, apoi am amestecat cu frisca batuta. Am turnat in forma tapetata, peste crusta si am lasat peste noapte la frigider, sa se intareasca (minim 6 ore). Am ornat cu feliute de piersica, pe care le-am uns cu jeleu pentru tarte (preparat dupa instructiunile de pe plic).
  • Mod de servire

    Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu