duminică, 31 martie 2013

Chec in doua culori


Ingrediente pentru Chec in doua culori
4 oua
250 gr zahar
1 plic zahar vanilat
250 ml lapte
250 ml ulei
350 gr faina alba
1/2 plic praf de copt
1/2 portocala (sau lamaie)
1 lingura cu varf cacao
50 gr ciocolata neagra
1 lingurita cafea solubila (ness)
1-2 linguri rom
Chec in doua culori - Preparare
  1. Cu mixerul, se bat ouale cu zaharul si zaharul vanilat pana acesta se dizolva complet.
  2. Continuati sa mixati si adaugati coaja de portocala rasa, laptele si apoi uleiul.
  3. Cerneti faina cu praful de copt si adaugati-l in aluat, mixand incet la inceput.
  4. Puneti aluatul intr-o cana gradata (am obtinut 1.2 l aluat). Impartiti-l egal in doua vase (cate 600 ml in fiecare).
  5. Aluatul dintr-un vas ramane asa alb. In celalalt aluat adaugati cacaoa, ciocolata topita in prealabil pe abur si cafeaua dizolvata in rom. Amestecati pana se omogenizeaza.
    * daca nu aveti ciocolata puteti pune doar 2 linguri de cacao pentru aluatul negru
  6. Ungeti o tava rotunda (23 cm diametru) cu ulei sau unt si tapetati-o cu faina.
    * eu am folosit tava de 20 cm diametru si mi-a ramas aluat pe care l-am copt in forme de muffins
  7. Puneti in centrul tavii 3 linguri aluat alb. Apoi in centrul aluatului alb 3 linguri aluat negru. Continuati sa puneti aluatul in acest mod pana terminati aluatul alb. Veti obtine cercuri concentrice care se vor subtia cu cat adaugati mai mult aluat.
  8. Dati tava la cuptor, la 180C pentru 50 minute. Faceti testul cu scobitoarea si daca e gata il scoateti.
  9. Lasati sa se racoreasca apoi il feliati in 8.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu